Умови банківської гарантії замовника підряднику
Замовник підряду, після укладання договору з переможцем тендеру, надає йому банківську гарантію своєчасної оплати кожного етапу робіт, згідно графіку їх виконання
1) Базовим договором, для банківської гарантії, є публічні умови договору підряду та паспорт підряду, що відображає суттєві умови окремого відповідного договору будівельного підряду;
2) Сума гарантій, залежить від котирування суми майбутнього договору підряду, яка визначається маклеріатом Біржі, згідно її Правил та фіксується у паспорті відповідного підряду;
3) Термін банківської гарантії дорівнює терміну виконання відповідного договору підряду між Замовником та Підрядником – переможцем тендеру;
4) Належним представленням є вимога Підрядника до Замовника та представлення банку гаранту скан-копій відповідних документів, а саме:
1) е-підтвердження підписання Підрядником з Замовником відповідного договору підряду та усіх додатків до нього;
2) виписка з поточного рахунку Підрядника, що свідчить про відсутність оплати за його рахунками до Замовника щодо оплати відповідного етапу робіт та/або поставки товарів;
3) документів, що є підставами для відповідних рахунків, а саме:
а) рахунок-фактури (інвойс) та/або за акт виконаних робіт, підписаний Підрядником та Замовником або замість нього будівельним експертом, акредитованим Біржею;
б) акт прийому передачі товару (товарна накладна) підписаний Підрядником та Замовником або замість нього будівельним експертом, акредитованим Біржею;
Банківська гарантія надається замовником підряднику, згідно формуляру
«Заяви про надання гарантії», затвердженого банком-гарантом, акредитованим Біржею.