Правила

Правила оплати договору підряду

1. Оплата договорів підряду здійснюється згідно графіку виконання робіт (послуг) за відповідними розрахунками та стандартами договору підряду.

2. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт, згідно проекту (або технічному завданню) та розцінок, згідно кошторису на підставі:

– рахунків-фактури (інвойсів) за об’єми виконаних робіт протягом двох тижнів, без складання актів їх прийняття, у розмірі 90 % (дев’яноста відсотків) їх вартості;

– актів прийняття виконаних робіт за кількістю і якістю, згідно умов договору підряду та форм КБ №2 та КБ №3 у розмірі 100 % (ста відсотків) їх вартості за вирахуванням раніше сплачених за ці роботи сум по рахунках фактури.

3. Оплата забезпечення виконання договорів підряду їх сторонами здійснюється:

– шляхом надання замовником банківських гарантій підряднику своєчасної оплати виконаних робіт (послуг) у сумі найбільшого їх етапу;  

з гарантійного внеску сторони на рахунок Біржі або надання їх банківських гарантій своєчасної оплати штрафних санкцій за порушення договорів та правил Біржі;

– на підставі рішення Арбітражу Біржі щодо розв’язання суперечок між сторонами та учасниками договору підряду. 

Comments are closed.