Моніторинг діяльності компанії з експлуатації нерухомості (експлуатанту) Біржею, далі моніторинг.
Моніторинг – перевірка об’ємів, якості виконаних робіт або наданих послуг та відгуків щодо них замовників або користувачів.
Моніторинг здійснюється:
– для підтвердження виробничих досягнень експлуатанта, які увійдуть до його та кожного його працівника показників профілю і портфоліо;
– при сертифікації вмінь використання його працівниками відповідних знань, матеріалів, інструментів, обладнання та механізмів;
– при кваліфікації його робітників на розряд та/або категорію його інженерів з відповідної спеціалізації;
– на підставі е-заяви робітника Біржі;
– агентом або менеджером Біржі;
– в обумовлений термін.
Моніторинг здійснюється шляхом перевірки:
– достовірності документів: угод, актів виконаних робіт або наданих послуг та рекламацій;
– відгуків та оцінок його замовників та користувачів нерухомістю щодо об’ємів та якості їх послуг;
– операторами колл-центру Біржі з використанням відео або звукозапису.
Моніторинг діяльності експлуатанта надає можливість:
– Біржі мати надійний інструмент оцінки якості його послуг на основі об’єктивних даних;
– його замовникам мати достовірні дані про якість його послуг для раціонального його відбору та механізм репутаційних гарантій якості виконання замовлень;
– його менеджерам мати індикатор вибору та інструмент впливу на якість послуг його працівників;
– його оцінювачам при сертифікації мати об’єктивний показник результатів діяльності його працівників;
– йому отримувати вигідні замовлення на роботи та послуги .
Для проходження моніторингу необхідно заключити угоду на моніторинг від Біржі через її агента.