Моніторинг діяльності Агента на Біржі, далі моніторинг.
Моніторинг – перевірка об’ємів та якості виконаних угод та відгуків щодо них їхніх клієнтів.
Моніторинг здійснюється:
– задля підтвердження показників комерційних досягнень Агента, які увійдуть до його профілю і портфоліо;
– при сертифікації здатності його та/або його працівників ефективно виконувати свої функції;
– при кваліфікації його працівників на рівні компетентності (на категорії) з відповідної спеціалізації;
– на підставі е-заяви Агента до Біржі;
– відповідним агентом або менеджером Біржі;
– в обумовлений термін.
Моніторинг здійснюється шляхом перевірки (верифікації):
– достовірності документів: угод, відповідних надходжень та виплат;
– відгуків та оцінок його клієнтів щодо якості їх послуг агента операторами колл-центру Біржі з використанням відео та/або звукозапису.
Моніторинг діяльності Агента надає можливість:
– їх клієнтам мати надійний інструмент оцінки якості попередніх агентських послуг та впливу на майбутні;
– їх оцінювачам при сертифікації або кваліфікації мати об’єктивний показник результатів діяльності їх та їхніх працівників;
– їм отримувати вигідні замовлення на їх агентські послуги.
Для проходження моніторингу необхідно заключити угоду на моніторинг через агента Біржі.