Моніторинг підряду

Моніторинг і веб публікація оцінок роботи підрядників необхідні для:
– створення об’єктивної репутації підрядника у замовників, яка є основою для отримання їм замовлень на Біржі;
– м’якої та дієвої гарантії якості робіт та відносин з замовниками, дотримання термінів та умов угод;
дотримання підрядником технологій та графіків виробництва робіт як умови страхування його професійної відповідальності та об’єкта будівництва;
– отримання та фіксації об’єктивної інформації щодо термінів початку та виконання етапів робіт, термінів призупинення підрядів при розгляді суперечок;
– створення об’єктивного реєстру робіт та замовників, що увійдуть у їхній портфоліо.

Моніторинг здійснює колл-центр Біржі шляхом онлайн опитування замовників та, за замовленням сторін, відео фіксування проміжних або прихованих результатів робіт. 

Результати моніторингу (аудіо та відео записи) зберігаються у архівах  Біржі протягом терміну гарантій робіт, а всі онлай відгуки та середні оцінки замовниками якості робіт, дотримання термінів та відносин,  обов’язково публікуються у бізнес-анфасі підрядника на сайті Біржі.
Результати моніторингу – відгуки та оцінки замовників можуть бути оскаржені підрядником у третейському суді акредитованим Біржею.
На термін оскарження призупиняється веб публікація результатів моніторингу та оцінок  з дати реєстрації  заяви щодо результатів моніторингу у відповідному третейському суді.

Моніторинг  і веб публікація оцінок замовників результатів роботи підрядників у будівництві (її якості, термінів та відносин), що здійснюється  незалежною стороною -саморегулівною організацією,
є унікальною (на ринку України) та конкурентною перевагою Біржі.

 

Comments are closed.