Арбітраж з підряду

Місія арбітражу – забезпечення права, згоди і співпраці всіх учасників біржі.

Завдання арбітражу – забезпечення:

  1. захисту законних прав та інтересів усіх учасників біржі;
  2. розгляду їх суперечок, законного, повного, всебічного, об’єктивного і швидкого;
  3. економії часу, нервів і коштів всіх клієнтів арбітражу і учасників біржі;
  4. онлайн і веб сервісу для комунікації всіх клієнтів арбітражу;
  5. медіації правових конфліктів сторін біржових договорів;
  6. добровільного виконання їх зобов’язань і рішень арбітражу;
  7. досягнення мирових угод при суперечках учасників біржі;
  8. відкритості всіх процесів і рішень арбітражу при конфіденційності сторін;
  9. вибору сторонами арбітрів по верифікованим їх профілів і прортфоліо;
  10. вимірювань виконання всіх завдань арбітражу, його об’єктивності та публічності.

Переваги арбітражу Біржі

  1. Швидкість та онлайн режим розгляду спорів та виконання рішень;
  2. Економія витрати часу і коштів на розгляд і супровід суперечок;
  3. Об’єктивність при розгляді спорів;
  4. Незалежність і неупередженість арбітрів;
  5. Справедливість (розподілу, процедури, відносин) в судовому процесі;
  6. Конфіденційність учасників судового процесу;
  7. Негайний вступ рішення в силу;
  8. Забезпечення швидкого виконання рішень.
  1. Швидкість розгляду спорів та виконання рішень, так як:

а) спір може розглядатися в онлайн режимі;

б) процес починається з дня онлайн подачі заяви в арбітраж, так як достатня кількість арбітрів і адміністративного персоналу суду;

в) розглядаються тільки документи, представлені сторонами;

г) розглядаються спори за стандартними біржовими договорами.

 

  1. Економія часу і коштів на розгляд суперечок, так як:

а) рішення вступає в силу відразу і оскарженню не підлягає, тобто немає витрат часу і коштів на інші судові інстанції і на юридичних консультантів;

б) адміністрування та розгляд спорів, за бажанням сторін, може бути

в онлайн режимі.

  1. Об’єктивність при розгляді спорів, так як:

а) розглядаються тільки суперечки за стандартними біржовими контрактами, за документами і на підставі висновків будівельно-технічної експертизи;

б) експертиза проводиться на відповідності робіт і послуг стандартам біржі;

в) всі рішення суду публікуються, без вказівки сторін, на сайті біржі і є прецедентною основою подальших рішень.

в) експертів з їх реєстру в арбітражі вибирає замовник.

 

  1. Незалежність і неупередженість арбітрів, так як:

а) склад арбітрів вибирають:

– 1 (за замовчуванням) замовник з реєстру, затвердженого підрядниками;

– 3 (за заявою сторони) сторони з реєстру арбітрів, згідно з регламентом біржі;

б) гонорар арбітрів залежить тільки від суми спору і стійкості їх рішень;

в) вибір арбітра сторонами залежить від його репутації, відображеної в його профілі, який включає верифіковані дані:

– про кваліфікацію арбітра (про результати його навчання);

– про портфоліо його рішень (їх перелік, зміст, стійкість і суми);

– про онлайн оцінках сторонами і адміністрацією суду дотримання процедур, незалежності та неупередженості арбітрів.

  1. Справедливість розгляду спорів:

1) Справедливість «розподілу», так як суддів і експертів вибирає замовник з реєстрів біржі, затвердженими підрядниками і всіма учасниками біржі, а рішення приймається на підставі документів за стандартизованими контрактами біржі, а судді стимулюються біржею до висновку мирових угод у спорах;

2) Справедливість «процедури» розгляду спору, так як судді строго дотримуються процедуру і терміни розгляду спору, від дотримання якої залежать стійкість рішення і репутація судді, а отже його замовлення і гонорари;

3) Справедливість «відносин» до сторін, так як сторони завжди оцінюють в онлайн режимі неупередженість, доброзичливість і організованість (сказав і зробив вчасно) суддів.

 

  1. Конфіденційність учасників судового процесу, так як за бажанням сторін або за замовчуванням спір розглядається в закритому режимі, а публікуються тільки «сліпі» рішення, тобто рішення без вказівки сторін і їх ознак.

 

  1. Негайний вступ рішення в силу, так як відповідно до закону України «Про третейські суди» його рішення набувають чинності відразу, з дати його винесення, і оскарженню по суті не підлягають. Державні суди можуть лише розглянути дотримання третейським судом процедури (регламенту і підсудності) розгляду спору, а його судді економічно зацікавлені в стійкості своїх рішень і дотримання регламенту третейського суду.

 

  1. Забезпечення швидкого виконання рішень, тому що:

– державні суди зобов’язані видати виконавчий лист на примусове виконання рішення третейського суду у встановлені терміни;

– адміністрація і адвокати третейського суду економічно зацікавлені в швидкому, законному і повному примусове виконання рішень третейського суду;

– арбітраж зацікавлений та створює умови для медіації, укладання мирових угод та добровільному виконанні його рішень.

 

 

Comments are closed.